با استعانت از درگاه حضرت حق، بیست و سومین کنفرانس مهندسی برق ایران توسط دانشگاه صنعتی شریف و کمیته دائمی کنفرانس برق در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ برگزار میگردد. این کنفرانس با هدف گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت محققان برنامه‌ریزی شده است. کمیته علمی کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان و علاقمندان در رشته‌های مختلف مهندسی برق و کامپیوتر دعوت می‌نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس هستند به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. کمیته برگزارکننده بیست و سومین کنفرانس مهندسی برق در صدد است با برگزاری برنامه های جانبی شامل کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت، میزگردهای تخصصی و برپایی نمایشگاه تجهیزات مهندسی برق، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی در زمینه‌های مختلف مهندسی برق آشنا سازد.

 ‌

سخن دبیر کنفرانس

کنفرانس مهندسی برق ایران بزرگترین و قدیمی‌ترین رویداد علمی است که در زمینه مهندسی برق و کامپیوتر در کشور برگزار می‌شود. هدف این کنفرانس فقط ارائه مقاله نیست، بلکه هدف اصلی گردهمایی سالانه کلیه متخصصان این حوزه، ارائه دستاوردهای علمی و صنعتی آنها، تبادل نظر در مورد مشکلات این حوزه (چه در صنعت و چه در دانشگاه)، آشنایی با مسائل و دستاوردهای روز این حوزه، و دریافت آموزشهای کوتاه‌مدت است. در این راستا، در طول کنفرانس محققان یافته‌های خود را به صورت مقالات علمی ارائه می‌کنند، سخنرانیهای کلیدی از شخصیتهای مهم علمی و صنعتی وجود خواهد داشت، صنایع به معرفی دستاوردهای صنعتی خود در نمایشگاه خواهند پرداخت، و کارگاههای آموزشی توسط متخصصان صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.

مسؤولیت برگزاری بیست و سومین دوره این کنفرانس برعهده دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو کشور، قرار گرفته است. امیدواریم که با یاری ایزد منان در برگزاری این رویداد بزرگ و مهم موفق باشیم.

 ‌

برگزارکنندگان کنفرانس

رئیس کنفرانس: دکتر محمود فتوحی (دانشگاه صنعتی شریف)

رئیس کمیته دائمی: دکتر مسعود شفیعی (دانشگاه صنعتی امیرکبیر)

دبیر کنفرانس: دکتر مسعود بابایی‌زاده (دانشگاه صنعتی شریف)

دبیر کنفرانس بیست و دوم: دکتر محمد عشقی (دانشگاه شهید بهشتی)

دبیر کمیته عملی کنفرانس: دکتر جواد صالحی (دانشگاه صنعتی شریف)

دبیر کمیته علمی الکترونیک: دکتر بیژن وثوقی وحدت (دانشگاه صنعتی شریف)

دبیر کمیته علمی قدرت: دکتر مصطفی پرنیانی (دانشگاه صنعتی شریف)

دبیر کمیته علمی کامپیوتر: دکتر علی موقر (دانشگاه صنعتی شریف)

دبیر کمیته علمی کنترل: دکتر محمد حائری (دانشگاه صنعتی شریف)

دبیر کمیته علمی مخابرات: دکتر معصومه نصیری کناری (دانشگاه صنعتی شریف)

دبیر کمیته علمی مهندسی پزشکی: دکتر محمدباقر شمس‌الهی (دانشگاه صنعتی شریف)

 ‌

کمیته دائمی کنفرانس:

دکتر محمود کمره‌ای (دانشگاه تهران)

دکتر کریم فائز (دانشگاه صنعتی امیرکبیر)

دکتر احمد غلامی (علم و صنعت ایران)

دکتر نصرت‌اله گرانپایه (دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی)

دکتر محمودرضا حقی‌فام (دانشگاه تربیت مدرس)

دکتر مسعود بابایی زاده (دانشگاه صنعتی شریف)

دکتر علی جلالی (دانشگاه شهید بهشتی)

دکتر علیرضا یزدی زاده (دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور)

دکتر احمد خادم‌زاده (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)

دکتر محمد حسین جاویدی (دانشگاه فردوسی مشهد)

دکتر سید محمود مدرس هاشمی (دانشگاه صنعتی اصفهان)

دکتر رحیم غیور (دانشگاه شیراز)

دکتر سید حسین حسینی (دانشگاه تبریز)

دکتر شهرام محمدی (دانشگاه زنجان)

دکتر حمیدرضا ابوطالبی (دانشگاه یزد)

دکتر جلال نظر زاده (دانشگاه دانشگاه شاهد)

دکتر محمدرضا صالحی (دانشگاه صنعتی شیراز)

 ‌

فراخوان مقالات

 دریافت فایل pdf

 ‌

زمینه های موضوعی کنفرانس 

  • کنترل

  • مخابرات

  • مهندسی پزشکی

  • الکترونیک

  • قدرت

  • کامپیوتر

 ‌

ارسال مقالات

  • مقالات باید در برگیرنده یافته‌های نوین پیرامون زمینه‌های موضوعی کنفرانس بوده و قبلاً منتشر نشده باشند.

  • مقالات باید مطابق دستورالعمل‌های موجود در وب‌سایت کنفرانس تهیه و تنظیم شوند.

  • ارسال مقالات تنها از طریق وب‌سایت کنفرانس امکان پذیر است.

  • زبان رسمی کنفرانس فارسی است، لیکن مقالات به زبان انگلیسی نیز مورد بررسی قرار گرفته و در صورت پذیرش در سایت IEEE Xplore نمایه می‌شوند.

  • ارائه مقالات پذیرفته شده در نشست‌های کنفرانس الزامی است. مقالات پذیرفته‌شده‌ای که در کنفرانس ارائه نگردند، از مجموعه مقالات کنفرانس حذف می‌گردند.

 ‌

فعالیت های جانبی 

همزمان با برگزاری کنفرانس، کارگاه های آموزشی، سمینارهای صنعتی، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه صنعتی با حضور صاحب نظران دانشگاهی- صنعتی و سازمان های مرتبط در زمینه های مختلف مرتبط با کنفرانس برگزار می شود. از علاقه مندان دعوت می شود پیشنهادات خود را تا تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۱ به دبیرخانه ارسال نمایند.

 ‌

ارسال مقالات

شروع دریافت مقالات از اول آبان‌ماه ۱۳۹۳ خواهد بود. جزئیات مربوط به نحوه ارسال متعاقباً اعلام می‌گردد.

پس از اینکه مقاله خود را مطابق الگوی پیشنهادی در راهنمای نویسندگان تهیه کردید، قبل از ورود به سامانه ارسال مقاله موارد زیر را تهیه نمایید:
  • مقالات باید در برگیرنده یافته‌های نوین پیرامون زمینه‌های موضوعی کنفرانس بوده و قبلاً منتشر نشده باشند.
  • مقالات باید مطابق دستورالعمل‌های موجود در وب‌سایت کنفرانس تهیه و تنظیم شوند.
  • ارسال مقالات تنها از طریق وب‌سایت کنفرانس امکان پذیر است.
  • زبان رسمی کنفرانس فارسی است، لیکن مقالات به زبان انگلیسی نیز مورد بررسی قرار گرفته و در صورت پذیرش در سایت IEEE Xplore نمایه می‌شوند.
  • ارائه مقالات پذیرفته شده در نشست‌های کنفرانس الزامی است. مقالات پذیرفته‌شده‌ای که در کنفرانس ارائه نگردند، از مجموعه مقالات کنفرانس حذف می‌گردند.
نکته مهم: در سالهای گذشته متاسفانه مقالات بسیار بی‌کیفیتی وجود داشتند که به کنفرانس ارسال می‌شدند. حتی بودند مقالاتی که چندین بار در کنفرانسهای قبلی برق مردود اعلام شده بودند و باز هم نویسندگان آنها بدون کوچکترین تغییری آنها را برای کنفرانس برق بعدی ارسال می‌کردند! با زیادشدن تعداد اینگونه مقالات، که خود بار بسیاری را برکمیته علمی کنفرانس به منظور داوری این مقالات تحمیل می‌کرد، «کمیته دائمی کنفرانس مهندسی برق ایران» تصمیم گرفت که نویسندگان هنگام «ارسال» مقاله هم قسمتی از هزینه ثبت‌نام نهایی کنفرانس را پیشاپیش پرداخت کنند. بدیهی است که پرداخت این وجه برای نویسندگان مقالات باکیفیتی که در کنفرانس پذیرفته خواهند شد بار مالی جدیدی ایجاد نمی‌کند، چون عینا از وجه ثبت‌نام نهایی کسر خواهد شد. اما پرداخت این وجه اولیه باعث می‌شود مقالات بی‌کیفیتی که خود نویسندگان آنها هم احتمال قبولی آنها را در کنفرانس نمی‌دهند به کنفرانس ارسال نشود یا کمتر ارسال شود. این مصوبه کمیته دائمی، از کنفرانس گذشته (کنفرانس بیست و دوم در دانشگاه شهید بهشتی) اجرایی شد و نویسندگان هنگام ارسال مقاله ۵۰ هزارتومان از وجه ثبت‌نام نهایی را پرداخت می‌کردند. نتیجه آن هم بسیار مثبت بود، به طوریکه تعداد مقالات بی‌کیفیت ارسالی بسیار کم شد و درصد پذیرش کلی مقالات در کنفرانس نیز خیلی بالاتر رفت. این قانون در کنفرانس بیست و سوم در دانشگاه صنعتی شریف نیز وجود خواهد داشت.

تاریخ های مهم
• مهلت نهایی دریافت مقالات کامل
۱۳۹۳/۸/۲۰
• اعلام نتایج پذیرش مقالات
۱۳۹۳/۱۲/۱
• مهلت دریافت مقالات پذیرفته شده
۱۳۹۳/۱۲/۱۸

 ‌

نشانی دبیرخانه دائمی کنفرانس

تهران خیابان حافظ، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، ساختمان ابوریحان، طبقه دوم، اتاق ۲۰۱

تلفکس:  ۶۶۴۸۵۸۵۷
 ‌

نشانی دبیرخانه کنفرانس بیست و سوم  

تهران خیابان آزادی، دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مهندسی برق، طبقه پنجم، اتاق ۵۰۵

تلفن:  ۶۶۱۶۵۹۱۳

فاکس: ۶۶۰۲۳۲۶۱

پست الکترونیکی   icee2015@sharif.ir

 ‌

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت این کنفرانس مراجعه نمایید:

http://icee2015.conf.sharif.ir

۸۲ دیدگاه تا کنون.

  1. مرادی می‌گه:

    باسلام واحترام
    لطفاهزینه های کنفرانس هم اعلام فرمایید.
    باتشکر

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      سال گذشته مبلغ ثبت نام ۳۰۰ هزار تومان بود (البته اعضای آی تریپل ای ۲۰ درصد تخفیف می‌گرفتند). از این مبلغ ۵۰ هزارتومان در زمان ارسال مقالات و مابقی بعد از اعلام نتایج دریافت می‌شد. همچنین ثبت نام با تاخیر گرانتر بود.
      امسال هم حدود اعداد همینها خواهد بود. ولی مقدار نهایی در اسفند ماه و تقریبا همزمان با اعلام نتایج داوری اعلام خواهد شد.

  2. مصطفی می‌گه:

    چطوری می توان به مقالات کنفرانس بیست و دوم را که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد دسترسی داشت؟

    • دفتر ارتباط با صنعت می‌گه:

      با عرض سلام؛
      احتراماً از حضورتان خواهشمند است با دبیرخانه دور بیست و دوم کنفرانس تماس حاصل فرمایید.
      با تشکر

  3. مقداد می‌گه:

    با سلام و احترام.
    آیا زمان ارسال مقالات تمدید شده است؟

    • دفتر ارتباط با صنعت می‌گه:

      با عرض سلام؛
      احتراماً خواهشمند است همانگونه که اعلام شده است اطلاعات تکمیلی را از وب سایت کنفرانس (http://icee2015.conf.sharif.ir) دریافت فرمایید.
      اگرچه همانگونه که در قسمت اخبار نیز قید شده است مهلت ارسال مقالات تا شنبه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۳ تمدید شده است.

  4. مریم می‌گه:

    مقالات انگلیسی که اکسپت میشن همشون ieee index هستن یا از بین مقالات انگلیسی پذیرفته شده دوباره یه سری ها رو واسه ieee انتخاب میکنن؟

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      ما همه را به IEEE میفرستیم. تا آنجا که من میدانم آنها تنها چیزی را که چک میکنند (و با سختگیری) مساله کپی و شباهت با سایر مقالات است که برای اینکار یک نرم‌افزار مخصوص خودشان را دارند.

  5. r.k می‌گه:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    ببخشید یک سوال از خدمتتون داشتم
    سایز فونت چکیده (مقاله فارسی) ۱۰ بولد هست یا ۱۲ بولد؟
    چون تو مقاله نمونه با سایز ۱۲ نوشته شده ولی تو style مربوط به Abstract1 سایز ۱۰ هست؟
    با تشکر

  6. حسام می‌گه:

    سلام جناب امکانش هست که از ۱۵ آذر به بعد هم تمدید بشه؟آخه کنفرانس دانشجویی پردیس کیش شریف دو بار تمدید شد.ممنون

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      خیلی بعید میدانم مجددا تمدید بشود. اگر هم به احتمال خیلی کمی تمدید شود در حد ۱ یا ۲ روز خواهد بود (که البته من همان را هم بعید میدانم). در غیر اینصورت زمان برای داوری مقالات به اندازه کافی نخواهیم داشت و داوریها هول هولکی میشوند.

  7. م می‌گه:

    خواهشا احتراما التماسا تمدیدش کنید به دلیل این که دانشگاهها فرس گذاشتند برای نمره مقاله و دیگه ما این کنفرانس نفرستیم باید بفرستیم خارج و دردسر ..

    • دفتر ارتباط با صنعت می‌گه:

      با عرض سلام؛
      احتراماً به استحضار می رساند بر اساس گفته جناب آقای دکتر بابایی زاده، دبیر محترم کنفرانس، احتمال تمدید بسیار پایین است. خواهشمند است از زمان باقی مانده استفاده فرمایید.

  8. محمدی می‌گه:

    خواهشمندم تاریخ ارسال مقالات را تا اخر آذر تمدید کنید.فقط به خاطر چند روز حیف است که مقاله به کنفرانس نرسد.خواهشمندم.

  9. محمدی می‌گه:

    با تشکر فراوان

  10. مهدوی می‌گه:

    با سلام
    لطفا زمان ارسال مقالات را جهت ویرایش نهایی تمدید کنید.

  11. نظرگذار می‌گه:

    سلام. شما که قسمتی از هزینه را اول می گیرید و گفته اید مقالت با کیفیت هم بفرستید خوب کمی هم زمان دهید. یک هفته تمدید واقعا زمان داوری های شما را کم می کند؟؟

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      دو قسمت اول جمله شما را نفهمیدم چه ربطی به تمدید زمان ارسال مقاله دارد. جمله دوم هم که بدیهی است با توجه به اینکه زمان کنفرانس تغییر نمیکند، هر مقدار تمدید در زمان دریافت مقالات به همان اندازه از زمان موجود برای داوری کم میکند.

      البته همان طور که مطلع هستید، نهایتا تصمیم گرفته شد که مهلت ارسال مقالات تا یکشنبه ۲۳ آذر تمدید شود.

  12. ج می‌گه:

    سلام. آخرین زمان ارسال مقالات تا ساعت ۲۴ شنبه است؟ خواهش میکنم یکی دو روز دیگه تمدیدش کنید.

  13. امیر می‌گه:

    سلام لطفا تا آخر آذر تمدید کنید. چند شبه درست نخوابیدیم!

  14. فاطمی می‌گه:

    با سلام.
    امکان تمدید هست؟
    در فایل راهنمای نویسندگان راجع به زیرنویس بحث نشده. لازم هست بگذاریم یا نه.
    با تشکر.

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      تا یکشنبه ۲۳ آذر تمدید شد. چه زیرنویسی منظور شما است؟ شما هر جای مقاله نیاز به نوشتن زیرنویس دارید می‌توانید زیرنویس بگذارید.

  15. طالع احمد می‌گه:

    سلام
    مقاله من تازه تکمیل شده است خواهشمندم مهلت ارسال مقالات را تمدید کنید با تشکر

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      به دبیرخانه کنفرانس تلفن بزنید، در صورت امکان همکاری خواهند کرد.در بعضی محورها دیگر امکان ندارد. مثلا جلسه کمیته علمی مهندسی پزشکی همین امروز بود که در آن داوران مقالات مهندسی پزشکی کاملا تعیین شدند و دیگر امکان اضافه کردن مقاله جدید وجود ندارد.

  16. امیر می‌گه:

    سلام
    خواهشا تا مهلتی که تعیین نموده‌اید یعنی یک اسفند، مقالات را داوری فرمایید. در این صورت ما می‌توانیم نمره‌ی مقاله مربوط به پایان نامه را هم داشته باشیم.

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      مقالات را ما خودمان داوری نمیکنیم بلکه به اساتید مختلف در دانشگاه های مختلف کشور میفرستیم تا داوری کنند. امیدواریم که همه وظایف خود را به موقع انجام دهند تا در اعلام نتایج نهایی تاخیر ایجاد نشود.

  17. محمد جواد می‌گه:

    سلام
    هزینه شرکت بدون مقاله و دانشجویی چقذر هست؟

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      سلام
      هنوز تعیین نشده. به هر حال دانشجویی ۵۰ درصد تخفیف دارد. سال گذشته ثبت نام عادی ۳۰۰ هزار تومان بود (با مقاله یا بی مقاله)، که دانشجویی ۵۰ درصد تخفیف داشت. البته هر مقاله حداقل یک ثبت نام کامل احتیاج داشت.

  18. mojtaba می‌گه:

    سلام
    من میخواستم تو کنفرانس شرکت کنم.
    شرایط و هزینه و نحوه ثبت نام به چه صورت هست مکان اسکان هم دارین.
    ممنون.

  19. mojtaba می‌گه:

    شرمنده دوباره سوال میکنم
    میشه کامل بگین این کنفرانس شامل چه بخشایی هست
    این ثبت نام کارگاه ها هم شامل میشه ؟
    بازم ممنون.

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      سلام. ثبت نام کنفرانس فقط برای شرکت در کنفرانس اصلی است (روزهای سه شنبه تا پنجشنبه ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴). کارگاهها روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۰ تا ۲۱ اردیبهشت) برگزار میشوند و حضور در آنها ثبت نام جداگانه نیاز دارد. در واقع ما فهرستی از کارگاهها اعلام خواهیم کرد و مهلتی برای ثبت نام در کارگاهها تعیین میکنیم. سپس تنها کارگاههایی که تعداد ثبت نام کنندگان آنها به حد نصابی برسد (معمولا ۱۰ نفر) تشکیل میشوند.

  20. ف می‌گه:

    با سلام و خسته نباشید
    امکانش هست تا امشب نتیجه داوری مقاله اعلام شه؟ خیلی ضروریه

  21. سعید حسین می‌گه:

    سلام. اعلام نتایج هنوز نشده؟ ممنون میشم یکی ج بده. اخه ۱/۱۲ /۹۳ شده ک.

  22. دانشجو می‌گه:

    سلام.اول اسفندم اومد ولی خبری نشد.خواهشند کمی خوش قول باشید و به فکر ماهایی باشید که می خواهیم دفاع کنیم…

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      سلام
      خوشبختانه ما نتایج ۹۵ درصد مقالات را همان اول اسفند و طبق قرار قبلی اعلام کردیم. ۵ درصد باقیمانده را نیز حداکثر تا ۴ اسفند اعلام کردیم. فقط ۲ مقاله در گروه قدرت به دلایلی باقی ماند و با تاخیر دوهفته‌ای نتایج آنها اعلام شد.

  23. نوری می‌گه:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم چطور می تونم بدونم مقاله ای اکسپت شده یا نه ؟
    ممنونم میشم راهنمایی کنید.

  24. مجتبی می‌گه:

    با سلام- مقاله من به زبان فارسی بود و اکسپت شد حال من می خواهم آن را به زبان انگلیسی تبدیل کنم تا در آی تری پلی رونمایی شود و تا ۱۸ اسفند به کنفرانس بفرستم. آیا امکانش هست؟

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      سلام
      اولا پذیرش مقاله شما را به شما تبریک می‌گویم. ثانیا متاسفانه این کار به طور کلی ممنوع است و در صفحه ثبت‌نام کنفرانس هم تصریح شده. دلیل آن است که یکی از چیزهایی که خودش داوری شده کیفیت نگارش مقالات انگلیسی بوده است. در نتیجه اگر شما مقاله‌تان را انگلیسی کنید، از نظر ما این یک مقاله داوری‌نشده است که امکان انتشار آن کلا وجود ندارد و از مقالات کنفرانس کنار گذاشته خواهد شد.

  25. محمدرضا می‌گه:

    با سلام
    بنده دانشجوی الکترونیک مشهد هستم.
    میخواستم بدونم به هیچ صورتی امکان شرکت در این کنفرانس بصورت آزاد یا عمومی (منظورم بدون ارسال مقالات هست) وجود دارد یا خیر؟! اگر بله، لطفا هزینه ثبت نام رو هم اعلام کنید. ممنون

  26. ramin می‌گه:

    سلام، گفتن که تا ۱۸ام باید مقالات اصلاح شده رو بفرستیم و ثبت نام کنیم ولی من چیزی در مورد ثبت نام نمیبینم تو سایت. کی میتونیم ثبت نام کنیم؟؟

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      سلام.
      ثبت‌نام کمی دیرتر شروع میشود (انشالله از ۱۸ اسفند). دلیل تاخیر این بود که منتظر تایید کمیته دائمی کنفرانس برای نرخ ثبت‌نام بودیم. در هرحال همواره صفحه ثبت‌نام کنفرانس را چک کنید.

  27. دانشجو می‌گه:

    سلام
    این سوالاتی هست که خیلی ها دارن خواهشا پاسخ بدین

    ۱-ثبت نام درکنفرانس چه موقع شروع میشه؟
    ۲-هزینش برای دانشجو وغیر دانشجو ؟
    ۳-محلی برای اسکان داده میشه یا نه؟

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      سلام

      بالاخره دیروز مبلغ ثبت‌نام نهایی شد (منتظر تایید کمیته دائمی کنفرانس بودیم). ثبت‌نام کامل غیردانشجویی و بدون تاخیر برای کنفرانس ۴۰۰ هزارتومان است (اعضای IEEE بیست درصد تخفیف دارند). ثبت‌نام دانشجویی بدون تاخیر ۱۵۰ هزارتومان است (اعضای IEEE بیست درصد تخفیف دارند). البته هر مقاله حداقل یک ثبت‌نام کامل غیردانشجویی میخواهد. ثبت‌نام غیردانشجویی با تاخیر ۵۰۰ هزارتومان و دانشجویی با تاخیر ۲۰۰ هزارتومان خواهد بود (باز هم اعضای IEEE بیست درصد تخفیف دارند).

      شروع ثبت‌نام انشاالله از فردا ۱۸ اسفند خواهد بود.

      در مورد محل اسکان بعید میدانم، چون خود دانشگاه شریف که اصلا محلی ندارد که بدهد (تمام خوابگاهها در آن ایام پر هستند و دانشگاه شریف هم متاسفانه کلا هیچ مهمانسرایی ندارد). ما بعد از عید که در حال انجام تدارکات کنفرانس هستیم، تلاشی خواهیم کرد که شاید بیرون از دانشگاه جایی پیدا کنیم، ولی راستش خوشبین نیستم که بتوانیم در این زمینه کاری انجام دهیم.

      • مسعود بابایی زاده می‌گه:

        در مورد ثبت‌نام فراموش کردم اضافه کنم که هر کس که موقع ارسال مقاله ۵۰ هزارتومان پرداخت کرده بوده، چه مقاله‌اش قبول شده باشد و چه رد شده باشد، در صورتی که بخواهد ثبت‌نام کند، آن ۵۰ هزارتومان حساب می‌شود و باید فقط مابقی را پرداخت کند.

  28. hamid می‌گه:

    با عرض سلام و خسته نباشید؛
    بنده مقاله ام را آذر ماه برای این کنفرانس ارسال کردم و با اعلام نتایج داوری مشخص شد که مقاله ام پذیرفته شده است.
    منتها من الان به یک مشکل بزرگ برخوردم :( و اونم اینکه از اونجاییکه حتما باید اوایل بهمن ماه از پایان نامه ام دفاع میکردم و نتایج داوری این کنفرانس اسفند ماه اعلام میشد، متاسفانه مجبور شدم این مقاله را برای یک کنفرانس دیگه (کنفرانسی نه چندان معتبر که بعد از ثبت نام متوجه شدم فقط و فقط جنبه مالی اون واسه برگزار کننده هاش مهم بود و نه هیچ چیز دیگه!!! ) که دیماه برگزار میشد ارسال کنم تا نمره اش را برای پایان نامه بگیرم.
    الان که میخوام ثبت نام کنم متوجه شدم که باید فرمی را پر کنم مبنی بر عدم ارسال مقاله ام برای کنفرانسهای دیگه.
    یعنی واقعا هیچ راهی نداره که من ثبت نام کنم؟ خیلی ناراحتم به خدا. آخه اعتبار کنفرانس ICEE کجا و اعتبار اون کنفرانس کجا؟؟!!!!!!
    تو رو خدا اگه میشه یه کاری بکنید. نتیجه یک سال زحمتم رو فرستادم واسه جایی که بعدا اصلا اعتباری واسم نمیاره :( . اگه میشه موافقت کنید تو رو خدا… اینجوری ممکنه مسیر آینده یه جوون رو تغییر بدید…

    • hamid می‌گه:

      این رو هم بگم که کنفرانسی که گفتم، از طرف یک شرکت علمی پژوهشی قرار بود برگزار بشه که روز قبل از برگزاری اعلام کردن که به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد مقالات دریافتی، کنفرانس بصورت غیر حضوری برگزار میشه. در واقع اصلا کنفرانسی برگزار نشد و فقط بعدا یک گواهینامه صوری صادر کردند.
      باز هم عاجزانه ازتون خواهش میکنم اگه امکانش هست اجازه ثبت نام رو به من بدید.

  29. سلام می‌گه:

    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم آخرین مهلت ثبتنام کی هست؟
    چرا سایت باز نمیشه؟

  30. سلام می‌گه:

    یه سوال دیگه هم دارم. نویسندگان دوم و سوم هم باید جداگانه ثبتنام کنند؟ یا یک ثبتنام برای تمامی نویسندگان کافی است؟هزینه اش چطوریه؟

  31. s kh می‌گه:

    با سلام.
    من امشب قصد ارسال مقاله ویرایش شده خودم رو برای سایت easychair و ثبت نام داشتم. ولی قسمت ثبت نام سایت اصلا باز نمیشه. یه دستورالعملی برای نام فایل و ارسال تعهد نامه اونجا قرار داشت که من الان اصلا به اون دسترسی ندارم. لطفا کمکم کنید

  32. پژمان می‌گه:

    سلام خسته نباشید من مقاله ی انگلیسی فرستادم که OVERALL EVALUATION: 0 شد و یه سری سوالات پرسیده بودن و ما تا ۱۰ اسفند طبق تاریخ تعیین شده پاسخها رو فرستادم ولی هنوز خبری نشده ما باید چه کار کنیم…از کجا بفهمیم مقاله اکسپت یا ریجکت شده آخه فاینال ورژن رو الان باید آپلود کنیم.

  33. مقاله انگلیسی می‌گه:

    سلام من مقاله انگلیسی دارم ولی هنگام پر کردن IEEE copyright ارور زیر نمایان میشه چه کار بایستی بکنم.
    IEEE Electronic Copyright Form, Non-authorized Submission Site

    This URL is not recognized by the IEEE as a valid submission site.
    Please notify the administrator of the submission site to contact the IEEE Publishing Technologies Department so as to allow eCopyright Form submissions from your preferred URL.

    For technical assistance or to search our knowledge base, please visit our support site at : http://ieee.custhelp.com/app/answers/list/p/82

  34. سحر می‌گه:

    آیا نتایج داوری برای همه نویسندگان مقاله ارسال شده یا فقط برای نویسنده اول؟

  35. مژگان می‌گه:

    با عرض سلام و عرض احترام
    ببخشید آیا این کنفرانس بین المللی است؟

  36. مریم می‌گه:

    باسلام
    من دانشجوی برق-کنترل هستم ومیخاستم در نمایشگاه و کنفرانسهای برق شرکت کنم لطفا راهنمایی کنید چطور شرکت کنم؟؟؟

  37. الهه می‌گه:

    سلام من به easychair مقالمو ارسال کردم اما از تایید یا رد آن چطوری میتونم متوجه بشم؟ تو کدوم قسمت از سایتشون هست چیزی پیدا نکردم مرسی

  38. هانیه می‌گه:

    سلام، هزینه ۱۵۰۰۰۰ تومان ثبت نام دانشجویی فقط برای شرکت در کنفرانس هست یا هزینه غذا و اسکان رو هم شامل میشه؟ چرا لینک مربوط به اسکان سایت کنفرانس باز نمیشه؟؟

  39. ریحانه می‌گه:

    سلام من دانشجویی ثبت نام کردم ولی نمیتونم توی کنفرانس شرکت کنم راهی هست هزینه ای که پرداخت کردم پس بگیرم؟

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      سلام

      اگر مقاله نداشته اید (یعنی ثبت نام برای مقاله نبوده) البته که بله، با دبیرخانه تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

      بااحترام
      بابایی زاده

  40. صبا می‌گه:

    با سلام
    برای آماده کردن پوستر مقاله برای کنفرانس فرمت خاصی وجود دارد؟

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      خیر. هر طور دوست دارید تهیه کنید. فقط تابلویی که آنجا هست تقریبا مشابه درب یک اتاق است به ابعاد ۹۰ سانتی متر در دو ونیم متر. پایین آن هم طبیعتا جای جالبی برای نصب مطلب نیست چون افراد باید یا دولا شوند یا بنشینند تا بتوانند ببینند.

      من خودم معمولا تعداد حدود ۱۵ تا ۲۰ اسلاید پاورپوینت درست میکنم و هر کدام را رنگی روی یک صفحه کاغذ a4 معمولی پرینت میکنم و کنار هم میچسبانم. اینطوری خیلی برای مسافرت و حمل و نقل راحت تر است.

  41. اصغری می‌گه:

    با سلام
    آیا برای اسکان جایی را درنظر کرفته اید لطفا راهنمایی فرمایید
    با تشکر

    • مسعود بابایی زاده می‌گه:

      برای خواهران بله. هم خوابگاه دانشگاه شریف هست به صورت ۶ تخت در یک اتاق با قیمت هر نفر حدود شبی ۸۰۰۰ تومان (کل ظرفیت حدود ۴۰ نفر). هم خوابگاه دانشگاه شریعتی در جنوب تهران (ظرفیت حدود ۳۵۰ نفر) که قیمت آنجا را من نمیدانم ولی فکر کنم شبی ۳۰ هزار تومان باشد. در صورتی که تعداد دانشجویان آنجا زیاد باشد، میتوانیم سرویس رفت و آمد هم بگذاریم، در غیر اینصورت، هم آن خوابگاه و هم دانشگاه شریف نزدیک ایستگاه مترو هستند و رفت و آمد زیاد سخت نیست.

      ولی برای برادران متاسفانه جایی نتوانستیم پیدا کنیم. فقط با اداره خوابگاههای دانشگاه شریف هماهنگ کردیم که همانطور که هر ساله هنگام ورود دانشجویان جدیدالورود در یکی دو هفته اول سال انجام میدهند، نمازخانه خوابگاه را به مکانی برای اسکان برادران تبدیل کنند که موافقت کردند و از آنجا میتوانید استفاده نمایید.

      با احترام
      بابایی زاده

  42. tara می‌گه:

    سلام
    نیازی هست برای ارائه مقالات به صورت شفاهی لپ تاب بیاوریم؟

  43. ناشناس می‌گه:

    قرار بر این بود که مقالات چاپ بشوند، تاریخ آن را اعلام بفرمایید.

ارسال دیدگاه