برنامه بخش علمی پژوهشی کنفرانس

· اهداف

  • ارایه د‏ستاورد‏های پژوهشی محققان و پژوهشگران د‏اخلی د‏ر زمینه مد‏یریت
  • تباد‏ل د‏ید‏گاه‏ها و بحث پیرامون موضوعات ارائه شد‏ه
  • معرفی آخرین د‏ستاورد‏ها و فنون مد‏یریتی د‏ر سطح جهان

· مخاطبان کنفرانس

 حضور در کنفرانس بین المللی مدیریت، بخش علمی پژوهشی به شما توصیه می شود اگر:

استاد و یا پژوهشگر مدیریت هستید

در حال انتخاب موضوع پایان نامه خود هستید

در حال نوشتن پایان نامه خود می باشید

در اندیشه تهیه مقاله از کارهای پژوهشی خود هستید

 و یا به فکر تکمیل تحصیلات خود در رشته های مدیریت هستید

 ‌

· مزایاى حضور در این کنفرانس

برگزاری کنفـرانس مطابق با استانداردهای علمــی و آموزشــی دانشگاه صنعتــی شــریف

حضور در کارگاه‏ های آموزشی اساتید برجسته مدیریت کشور

آشنایی و ارتباط با جامعه اساتید  و متخصصان مدیریت کشور

آشنایی با چگونگی پژوهش در مدیریت و مقاله نویسی

اطلاع از طرح ‏های پژوهشی سازمان‏های کشور و امکان برقـراری ارتباط و تعریف پروژه‏ های پژوهشی

اعطای گواهینامه از سوی دانشگاه صنعتی شریف به کلیه شرکت‏ کنندگان

 ‌

· فهرست برخی از کارگاه‌‏های آموزشی

عناوین کارگاه های کنفرانس دوازدهم متعاقبا اعلام خواهد گردید.

 ‌

· برنامه‌هاى کنفرانس

برگزارى کارگاه هاى آموزشى

برگزارى پانل بررسى پایان نامه هاى د انشجویان د کترا

ارایه مقاله به صورت شفاهى و پوسترى

برپایى نمایشگاه تخصصى نشریات و کتب مدیریت

برگزارى میزگرد هاى تخصصى

جلسه بحث و بررسى موضوعات داغ پژوهشى

 ‌

  • تاریخ برگزاری

۲۲ آبان ۱۳۹۳

  • محل برگزاری

دانشگاه صنعتی شریف – تالارها

 ‌

بخش علمی کاربردی کنفرانس

· برگزاری کنفرانس در ۵ سالن

برنامه‌های مختلف کنفرانس در یک سالن اصلی و ۴ سالن جنبی طبق برنامه­ای که در اختیار شرکت­ کنندگان قرار خواهد گرفت برگزار می‌شود.

· سخنرانی اساتید میهمان از دانشگاه‌های داخلی و خارجی

در کنفرانس امسال نیز اساتید بر جسته دانشگاه‌های داخلی وخارجی به ارائه مطالب اختصاصی خود برای کنفرانس مدیریت در قاب سخنرانی‌های کلیدی خواهند پرداخت.

 

· ارایه مقالات برگزیده

پس از انجام ارزیابی و داوری مقالات رسیده به دبیرخانه کنفرانس، تعدادی از این مقالات که توسط کمیته علمی کنفرانس انتخاب شده‌اند، در یکی از سالن‌های کنفرانس ارایه خواهند گردید. در پایان ارایه مقالات، شرکت کنندگان به پرسش و پاسخ در خصوص موارد مطرح شده در مقاله می‌پردازند. علاوه بر مقالات شفاهی تعدادی مقاله نیز به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

 ‌

· برگزاری کارگاه‌­ها و سمینارهای آموزشی

تعدادی کارگاه و سمینار آموزشی توسط اساتید داخلی و خارجی مدعو در سالن­های کنفراس با موضوعات تخصصی ارایه خواهد گردید.

 ‌

· نمایشگاه کتب مدیریت

در حاشیه کنفرانس نمایشگاه کتب تخصصی مدیریت با حضور ناشران برتر کتب مدیریت برگزار خواهد شد.

 ‌

· پنل‌ها و میزگردهای تخصصی

میزگردهای تخصصی در خصوص مسائل مختلف با حضور مدیران صنایع و صاحبنظران و اساتید دانشگاه­ها برگزار می‌شود از مهمترین‌های ویژگیهای این نشست‌ها پرسش و پاسخ حاضرین می‌باشد.

 ‌

· مصاحبه‌های حضوری

از برنامه‌های ویژه کنفرانس امسال برگزاری مصاحب­های حضوری با مدیران سرشناس و مجرب کشور به صورت حضوری و دریکی از سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

· ارایه تجارب مدیریتی موفق سازمان‌های کشور

تعدادی از تجارب موفق مدیران که مستند سازی شده است به صورت شفاهی و تعدادی نیز به صورت پوستری ارایه خواهد گردید.

 ‌

· برگزاری نمایشگاه تخصصی

در حاشیه کنفرانس نمایشگاه جنبی با هدف برقراری امکان معرفی تجارب دستاورد­ها و توانمندی سازمانها و شرکتها به مخاطبان کنفرانس برگزار خواهد شد .این نمایشگاه در مقیاسی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در محل سالن برگزار می­شود. شرکتها و سازمان‌های علاقه­مند برای حضور در نمایشگاه و اختصاص غرفه می­توانند از طریق وب سایت کنفرانس ویا تماس با دبیرخانه کنفرانس اقدام نمایند.

 

  • تاریخ برگزاری

۶ تا ۸ دیماه ۱۳۹۳

  • محل برگزاری

سالن همایش های رازی

  ‌ 

محورهای تخصصی دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

۱- کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی

مدیریت کیفیت فراگیر (مفاهیم و ابزارها)، تعالی سازمانی، سیستم های کیفیت، بهره‌وری ، مدیریت عملکرد، روش‌های حل مساله، شش سیگما

۲- رهبری و رفتار سازمانی

رهبری، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاری رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، رهبری سازمانی در شرایط بحرانی، توانمندی‌های هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمان‌ها، فرهنگ سازمانی، ارتباطات سازمانی، مدیریت تعارض، مدیریت استرس، کار تیمی، مذاکره

۳- تولید، فرآیند و عملیات

مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان

۴- مدیریت مالی

استراتژی‌های مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی شرکت‌ها

۵- مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات

مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدل‌های کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و …)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک

۶- مدیریت استراتژیک و رقابت

برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح corporation، پیاده‌سازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاری مولفه های مختلف استراتژی با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیاده‌سازی ساختار سازمانی

۷- مدیریت منابع انسانی

توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستم‌های جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستم‌های مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعه‌پذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامه‌های نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستم‌های حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزی HRM، مربی گری

۸- مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه

استراتژی تکنولوژی، مدیریت نوآوری، مدیریت تحقیق و توسعه، سیاست‌گذاری تکنولوژی، انتقال تکنولوژی

۹- مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان

استراتژی بازار، تحقیقات بازار، بازاریابی بین‌المللی،  بازاریابی خدمات، مدیریت ارتباط با مشتریان، تبلیغات، قیمت‌گذاری، کانال­های بازاریابی، مدیریت برند

۱۰- اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت

شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان‌ها، ریشه‌های بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمان‌ها، روش‌های غنی‌سازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت پیش‌گیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارت‌های حل مسایل اخلاقی، مبانی فلسفی سازمان و نظریه های سازمانی، مبانی فلسفی نظریه های مدیریت، نقد و مقایسه مکاتب فلسفی سازمان و مدیریت و مطالعات تطبیقی

۱۱- حاکمیت شرکتی و مسوولیت اجتماعی

نقش‌های هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکت‌های هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکت‌های اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، تأثیر عملکرد سازمان‌ها بر مسایل اجتماعی و زیست‌محیطی، نقش‌های اجتماعی سازمان‌ها، استمرار و رشد پایدار نظام های مدیریتی

۱۲- کارآفرینی

کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، و کارآفرینی، هدایت و رهبری در کارآفرینی، راهکارهای توسعه فرهنگ نوآوری در سازمان ها، موانع توسعه خلاقیت فردی و سازمانی، چالش های موجود در توسعه سازمان های نوآور و کارآفرین

 ‌

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس مراجعه نمایید:

http://www.irimc.com

ارسال دیدگاه